top of page
  • ZdjÄ™cie autoratylkomorze

Nowości Zara: Moje top 9

Dziś kolejne zestawienie nowości w Zarze, które wpadły mi w oko. Od razu zaczynamy.


  1. Zaciekawiła mnie pikowana kurtka z winylowym wykończeniem, z rozpinanymi rękawami.

249.00 PLN

2. Top z wyszywanymi koralikami. Nie jest to może rzecz, w którą warto zainwestować swojej ostatnie pieniądze, ale myślę, że jako dodatek to fajna opcja na stronie Zary.

139.00 PLN

3. Marynarka z zakładkami. Dla mnie to super propozycja. <3

349.00 PLN

4. Jeżeli chcemy być w trendach, to może sukienka z eko skóry będzie dobrą opcją? :)

199.00 PLN

5. Zwyczajna a jednam nietypowa sukienka z wycięciem.

139.00 PLN

6. Bardzo spodobał mi się ten sweter z poduszkami, ma coś w sobie. :)

139.00 PLN

7. Marynarka oversize ze sztucznej skóry!

199.00 PLN

8. Może to nie pora na takie buty, ale ten marszczeniem mają coś w sobie.

159.00 PLN

9. Dzianinowy sweterek z poduszkami na ramionach.

89.00 PLN

Do zobaczenia w następnych postach!




 

DW

11 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page