top of page
  • ZdjÄ™cie autoratylkomorze

Nowości Zara: moje top 10

Kolejny tydzień i kolejne nowości w Zarze. Hiszpańska sieciówka nie zwalnia tempa. Śmieję się, ale oczywiście jest to normalne w fast fashion. :)


Zaczynamy.


  1. Na stronie możemy znaleźć nowe produkty z moją ulubioną modelką w roli głównej. Tym razem są to rzeczy wykonane ze 100% kaszmiru. Spodobała mi się czapka i body. Wiem, ceny są wysokie, ale może warto zainwestować, żeby nie marznąć w zimę?:)

Czapka 159.00 PLN | Body 249.00 PLN

2. Bolerko z dzianiny w warkocze. Cały czas się zastanawiam czy nie zamówić tego sweterka. Jakość nie jest najlepsza, ale moim zdaniem prezentuje się świetnie.

79.90 PLN

3. Żakardowy sweterek w owieczki. Jest bardzo ciekawą propozycją - kolor i wzór powodują, że bardzo przyjemnie się na niego patrzy.

119.00 PLN

4. Marynarka - świetna!

299.00 PLN

5. Mój ulubiony model butów. Bardzo podobne można było dostać w Zarze w zeszłym sezonie. Były dostępne w kolorze żółtym i niebieskim. Kojarzycie? :) Jeżeli nie, to poniżej wstawiam zdjęcie dla porównania.

399.00 PLN

Model z zeszłego sezonu:

6. Oversizowa jeansowa koszula.

119.00 PLN

7. Dzianinowy sweterek z kołnierzem. Fajna propozycja.

139.00 PLN

8. Kaszmirowy kardigan. Jest piękny, niestety cena powala. Zachęcam do poszukiwania podobnych perełek w secondhandach!

849.00 PLN

9. Żakardowa koszula. Może nie każdemu przypadnie do gustu, ale mnie zaciekawiła swoim zapięciem przy szyi.

139.00 PLN

10. Torebka z limitowanej najnowszej kolekcji. Cudna!


Coś wpadło Wam w oko?




 

DW

8 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page