top of page
  • ZdjÄ™cie autoratylkomorze

Nowości Zara: Moje top 10 tego tygodnia

Dziś kolejny post z serii przeglądu ciekawych propozycji z Zary ubiegłego tygodnia. Na kolejne nowości czekamy do końca tygodnia. :)


1. Klasyczna o chińskim kroju sukienka. Widzę ją w połączeniu z oversizowym swetrem. Nie wiem jak Was, ale mnie bardzo kusi, aby zobaczyć ją na sobie... :)

199 PLN

2. Skórzana kurtka z frędzlami.

599 PLN

3. Spodnie o asymetrycznym kroju. Zapinane na skos. Jedna wersja jest tańsza (ta po lewej). Bardzo mi się podoba propozycja Zary, niestety podczas mierzenia szarych spodni totalnie się w nich utopiłam. :( Jestem rozmiarem XS.

119 PLN | 199 PLN

4. Kozaki za kolano - bardzo modne w tym sezonie. Będą pasować totalnie do wszystkiego. Pierwsza propozycja na płaskiej podeszwie i druga w stylu kowbojskim na lekkim obcasie.

199 PLN | 299 PLN

5. Dzianinowy kardigan z dużym kołnierzem i biżuteryjnymi guzikami. Ten sweterek skradł moje serce.

119 PLN

6. WiÄ…zany dzianinowy kardigan.

139 PLN

7. Spódnica z ciekawym wiązaniem.

139 PLN

8. Asymetryczna koszula.

199 PLN

9. Legginsy z winylowym wykończeniem. Nie wiem jak z ich wygodą, ale jeżeli chcemy podkręcić stylówkę to ta propozycja jest super.

89,90 PLN

10. Garniturowa sukienka mini. Ostatnio na instagramie bardzo dużo pojawiło się inspiracji z krótszą marynarką a do tego spódniczką. Postaram się w kolejnym poście wstawić Wam trochę propozycji tego trendu.

349 PLN

Miłego dnia!


 

DW

14 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page