top of page
  • Zdjęcie autoratylkomorze

Trend: Satin slip midi skirt | Satynowa spódnica



Satynowa spódnica albo inaczej... bieliźniana spódnica "slip skirt" to jeden z największych trendów w roku 2019. Ta część garderoby podbija wybiegi, ulice i instagram. Można znaleźć mnóstwo inspiracji jak nosić ten rodzaj spódnicy i z czym ją łączyć, żeby wyglądać ciekawie  i stylowo. Właśnie inspiracje skusiły mnie na eksperyment z tą częścią garderoby. 


Pytanie, jak ubrać "slip skirt", jak stylizować, żeby czuć się w niej dobrze? W sklepach mamy bardzo duży wybór kolorów i faktur spódnicy. Wybierając swoją ulubioną, kierowałam się przede wszystkim uniwersalnością. Kolor, który możecie zobaczyć na zdjęciach będzie dobrze wyglądał z każdym połączeniem barw na jaki najdzie Was ochota. Proponuję połączenie ze zwykłym t-shirtem, bluzą czy swetrem. Będzie wyglądało dobrze i stylowo. Nie łączyłabym jej  z czymś mocno wyciętym lub o podobnej fakturze, żeby nie wyglądać wulgarnie.  


Myślę, że jeżeli lubicie eksperymentować i bawić się modą, to musicie spróbować tej spódnicy. Osobiście lubię wygodę i komfort noszenia. Nie chcę co chwilę sprawdzać czy coś mi prześwituje, czy czegoś przypadkiem nie muszę poprawiać. Tego się obawiałam, bo wiadomo jak to bywa na zdjęciach. Szczerze? W moim przypadku ta spódnica naprawdę się sprawdza. Bardzo ją polubiłam.


Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu.












fot. Kacper Wrzask


 

spódnica | ZARA

bluzka basic | H&M

skóra | ZARA

torebka | ZARA buty | CCC

naszyjnik | handmade


 

DW

122 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page