top of page
  • Zdjęcie autoratylkomorze

Sea Style: White denim dress | biała sukienka



Dziś przenosimy się nad morze, równocześnie rozpoczynając nową kategorię "Sea Style". Będą to zdjęcia znad mojego ukochanego morza. Uwielbiam spacery nad Bałtykiem szczególnie poza sezonem, można naprawdę odpocząć, zebrać energię na kolejne dni, a przede wszystkim zainspirować się do dalszego działania. Aaa... i zapomniałabym, zrobić ciekawe zdjęcia :).  


W roli głównej, biała dżinsowa sukienka. Myślę, że można ją wykorzystać także jako kurtkę, narzutkę do spodni czy nawet spódniczki. Dziś w połączeniu z czarnymi rajstopami i niski butami. Początkowo bałam się mocnego połączenia czarnego dołu i białej góry, ale myślę, że w tej propozycji wygląda to dobrze.



Jako dodatek naszyjnik z muszelek.






Mój Mąż fotograf :).

Możemy też wykorzystać pasek i bardziej podkreślić talię. Tutaj wykorzystałam taki ze sznureczków i muszelek. Kojarzy mi się bardzo w stylu marki Chloe, bardzo modny w tym sezonie.

fot. Kacper Wrzask


 

sukienka | ZARA

nerka | ZARA

buty | CCC

naszyjnik z muszelek | handmade

pasek z muszelkami | secondhand

 

Do zobaczenia!

DW

433 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page